sjuk tjej..

hej sorry för att jag inte bloggade igår, var på parkbadet hela dagen med skolan
& sen åkte jag hem till älskling och var skit trött så vi kikade på film bara.
Är hemma idag, har lyckats fått feber & hosta! Säkert bara för att jag, sheila, adina & mickis
tävla om vem som pallade att stå längst upp i den kalla luften på parkbadet haha, jag & adina vann ;)
Okejdå, puttade ner mickis men endå... Sitter och kollar lite bloggar nu bara, ska snart
gå ut med milo men han ligger helt deckad så lär nog vänta ett tag.
Lär fixa om mina naglar också för dom åkte av igår eftersom jag  bada i klor, skit tråkigt. :(
äh, nu babblar jag, vi hörs senare!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.