-

Låt mig presentera mig själv, jag heter mathilda och jag kan vara lite oförskämd,
lite obestämd och lite virrig ibland. Jag har svårt att sova, jag hade vänner som fanns
där men vart fan är dom nu? Kan inte tänka klart. Jag blir frustrerad för jag har slösat
bort så mycket, nu ska jag greppa tag och vara så jävla lycklig. Dagar och nätter paserar
förbi medans jag sitter och undrar vad jag har gjort med mitt liv, saker jag ångrat men det
skiter jag i för från och med nu ska jag utnyttja all min tid. Jag ska vara glad inte längre sova
bort hela min dag, jag ska göra allt för att mina polare ska må bra.
Pussa min mamma på kinden och tacka henne för att hon hållit mig i skinnet och
varit den bästa vännen. Jag ska stanna ibland och bara kolla mig omkring för man går
miste om så mycket om man inte tar sig lite tid.
Jag kommer aldrig vara en sån igen som spottar på livet och som bara tänker på sig själv.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.