SVAR PÅ EN KOMMENTAR

Innan jag svarar på kommentaren vill jag tipsa er om en tävling på
modellinglove.se, du kan vinna en IPHONE och om du inte vinner mobilen
får du som tröstpris en länk!




Jag använder mig utav Mary Kay smink som jag tycker om jätte mycket
och är super nöjd med. Det är ganska dyrt men det är värt det och håller
mycket bättre än allt annat skit, min mamma säljer Mary Kay.
Jag använder också det och rengör huden med, deras parfym, deras dusch-gele haha,'
använder allt!

Ögonskuggor, rouge och puder!


Mary Kay borstar och lite annat random shit


Ögonbrynspenna & en skit bra flytande eyeliner


Maskara som är vattenfast och eye primer

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.