Om jag kunde bara radera folk ur mitt liv och inte ens komma ihåg att jag känt dom så skulle jag ha gjort det för längesen.

Less på falska människor så det är sjukt, man kallar människor sina vänner och man
tror att man kan berätta allt för dom och lita på dom. Men så fort något händer så får
man skit kastat i ansiktet, jag är så less på att det finns knappt någon att lita på.
Mina äkta vänner vet att det här inte är riktat till dom så ni som tar åt er kanske borde
tänka till lite! Jag är trött på att bara ge och ge och inte få någonting tillbaka, som vissa
människor har betett sig idag trodde jag aldrig att den skulle göra. Jag är inte ens arg utan
jag är mest besviken och ledsen, jag förstår inte hur människor kan förändras till det sämre.
Jag förstår inte hur vissa människor kan bete sig som dom gör och tro att man ska ha
respekt för dom? haha knappast, ni kommer aldrig vinna min respekt genom att bete er
som fittor. Folk klagar på att det är gävle det är fel på, det är inget fel på den här staden
det är människorna i den som orsakar alla fucking problem. Den sa det till mig som hon hade
hört utav dom som sedan hört det utav en annan är det sant? man ba? dö... Folk tror på
falska rykten, älskar att snacka skit & hatar när det händer en själv. Och nej jag påstår inte
att jag aldrig har spridit falska rykten eller snackat skit för det har jag men när det händer hela
tiden så blir man ganska trött eller? Aja, orkar inte ens skriva nå mer..
Du var ballt utan B, nu är du kingen utan K


Kommentarer
Skrivit av: Denka!

Och ändå är du falsk själv? :)

- svara på facebook om du vill ta konversationen vidare. :)

2012-01-16 @ 21:32:19









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.