jag ville aldrig att du skulle blamea dig själv

Hellu.
Sorry för att jag inte bloggade igår men orkade inte och hade inte tid,
idag vaknade jag upp med älskling hemma hos mig, vi åkte till tempo i valbo så älskling
fick köpa sitt snus och  sen åkte vi hem till honom, jag har legat och sovit fram tills nu..
blir så trött utav min medicin och har precis börjat tagit den igen,
skulle kunna lägga mig och sova nu och sova hela natten men
det vill jag inte, älskling sitter och spelar ehe.. han ska göra det hela natten
säger han men så  länge jag slipper sova själv så är jag glad.
Fick ett tråkigt samtal utav mamma också om att mormor
är jätte dålig och kanske inte överlever natten, jätte jobbigt..
men jag vet inte om jag vill hälsa på henne utan jag vill minnas henne som hon såg ut igår,
utan att behöva ha hjälp att andas.
Älskar dig mormor! Nu ska jag hitta på något annat, så vi hörs sen! puss





älskar dig baby, tack för att du alltid finns.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.