Jag är avundsjuk på varenda tjej som någonsin fått krama dig, för det betyder att hon under några sekunder haft hela mitt liv i sina armar

Snart 17 månader med den absolut bästa jag vet, jag är så glad att jag har dig.
Hela min värld stannar upp varje gång du pussar mig, hela min värld stannar upp
när du kollar på mig och ler. Jag är glad att du alltid finns där för mig och att du har
stannat vid min sida trots allt jag gjort, jag är glad att det är du & jag.
Jag skulle aldrig ha viljat spenderat 1år och fyra månaderna med någon annan,
det finns inte på världskartan. Du är absolut det bästa jag har i mitt liv och
jag älskar dig mer än någonting annat!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.