hej jag har tråkigt :PpPpP

1. Vad heter han? - Jonathan
2. Hur gammal är han? - 18
3. När träffades ni sist? - Igår tror ja? haha
4. Vad har han för hårfärg? - Blont :)
5. Brukar han färga håret? - Nixpix.
6. Vilka färger har han haft? - Blont.
7. Vad har han för parfym? - MaryKay parfym som jag köpt, men kmr inte ihåg vad den heter ehe
8. Är han galen? - ganska hihi (a)
9. Vad är erat bästa minne? - oj.. finns så många! Men berkinge är bäst. :*
10. Har ni många minnen ihop? - ja
11. Vart bor han? - Forsbacka
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - Nej
13. Är du avundsjuk på han? - nej 
14. Vad heter hans syskon? - Alle, Wille, Elton, Oscar & Nattis.
15. När träffades ni första gången? - hm.. skolavslutningen 2010. :)
16. Hur träffades ni? - På en fest
17. Vad går han i för sporter? - Innebandy
18. Vad gör han på helgerna? - är med mig, kompisar, spelar osv..
19. Gör efter skolan/ jobbet? - Spelar, kompisar elr är med mig :)
21. Har ni pussats? - ja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - ja
23. Har han fräknar? - nej
24. Har ni kollat på film någon gång? - ja
25. Har ni bråkat någon gång? - ja
26. Har ni sovit i samma säng? - ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? - nja
28. Har du sett han gråta? - ja
29. Vad gjorde du då? - tröstade han?
30. Har du sett han vara riktigt arg? - Nej faktiskt inte.
31. Har han sett dig gråta? - ja
32. Vad ska ni göra i sommar? - oj, ingen aning!
33. Har han svikit dig någon gång? - Ja.
34. Har ni pratat i telefon någon gång? - Ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? - Bli ledsen.
36. Kommer ni vara tillsammans om 10 år? - Kan jag inte svara på, men kan hoppas på det.
37. Älskar du honom? - ja
38. Vad är det bästa med honom? - allt
39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? - Sluta vara så känslokall ehe
40. Skulle du ge honom pengar om du vann 100 miljoner? - Ja :)
41. Hur ser hans klädstil ut? - Chinos och coola t-shirtar :PpPpP
42. Vill du att han ska kopiera detta och skrivar om dig? - Nej :)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.