Alla har sina dåliga dagar right?

Hej sötnosar, förlåt för att jag inte har bloggat någonting alls typ, vissa bryr sig inte och vissa
gör det.. just därför skriver jag det här inlägget just nu. Jag har inte mått så bra på sista tiden
och jag önskar att jag kunde skriva ut varför men jag vill inte kunna hitta om tio år mitt liv ute
på internet eller hur man nu ska säga, förstår ni hur jag menar? Jag sover inte om nätterna och sover
bort hela dagarna för att slippa prata med folk men det blir ändring på det imorgon. Jag ska kliva
upp tidigt, åka till hälsocentralen och kolla om jag fått urininvägsinfektion och efter det så
kommer den underbaraste jag vet hit och jag ska pussa sönder honom. Jag ska vända tillbaka
dygnena igen och jag ska börja äta min ADHD medicin igen, det är försent för att skapa nyårslöften
nu så jag startar något nytt, att börja äta min adhd medicin igen och massa andra saker jag inte
vill skriva ut blir mina januari löften, toppen va? Visstja, lär sluta röka också men det kan vi ta
i febuari eller mars kanske? haha. Vi hörs imorgon, då är jag back on track!


- it's time to be happy -

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.