RUBRIK

Hello, har noll fantasi idag kände jag, har ingen aning om vad jag ska skriva om..
ge mig lite tips? Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan, varit hos tandläkaren
och sen gjort naglar på carro och hennes kompis! Just nu sitter jag och väntar på
mat och efter det ska jag lägga mig i ett varmt bad! Känner mig hängig och fryser,
trött som satan också för jag har tagit medicinen. (ADHD) Imorgon har jag
nationella prov också, svenska uppsats.. vi ska sitta från 8:20 till 12:00, fyfan säger
jag bara. Fattar inte hur jag orkade med det förra året? (Jag har gått om nian)
äh, skitsamma.. vi hörs imorgon!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.