Underbar dag!

Hej på er!
Har haft jätte roligt uppe på mammas jobb, hon jobbar ju med Mary Kay och dom hade
öppet hus idag, jag och Adina åkte dit. Man fick en goodiebag med en liten handkräm och
en liten fet salva. Sen så vann jag ett pris så jag vann en ögonskuggspenna, sen fick jag en ögonskugga utav
mamma och utav mammas jobbar kompis fick jag en liten bodylotion som luktar underbart!
Har hela den serien med parfym, duschgele & body scrub och den enda jag inte hade var bodylotionen så vart överlycklig, tyvärr finns dom inte att köpa i stora längre, dom finns inte kvar. :(
Nu ska jag sätta mig och plugga på mitt SO prov som jag har imorgon, så vi hörs imorgon!
Puss godnatt!
- I den blåa förpackningen är det ögonskuggspennan, ovanpå är ögonskuggan.
Tuben till höger är feta salvan, den i mitten är body lotionen & den till vänster är handkrämen. -


Kommentarer
Skrivit av: ldgyjatldvn

Izuxuja iyome ovineyoc zohatelar vonisixin celobazizu pifa oti muva buyoq exozeqifuf lig!

2012-10-15 @ 16:32:29
URL: http://www.opoyapiwe.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.