Sorry!

Hej på er!
Förlåt för att jag inte blogga igår men hade inte tid, jag och ronja åkte hem till jonte med två bussen sen kom nutti, jossan och Simon också. Vi åt och sånt sen tog vi sju bussen in till stan och kollade på majkasan efter det drog dom andra in till krogen och jag och Ronja åkte till Valbo på nån skit grill fest där snuten va och röjde haha.. Vi fick stå och vänta på bussen i en halvtimme och när den väl kom körde den förbi oss för att det var för mycket folk på bussen så mamma kom och hämta oss. Efter det hämtade vi upp älskling och nutti på stan, körde nutti till forsbacka sen hämtade vi upp mina bröder och åkte hem, när vi kom hem vid halv två decka vi alla dirr haha! Hur hade ni det igår?


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.