my life

Ja tack jag vet, jag ser ut som ett mobboffer på bilderna men jag har faktiskt en
förklaring för det. För nån vecka sen så väckte mina bröder mig mitt i natten så jag inte
kunde somna om vilket blev att jag fick vara vaken hela natten och skulle orka upp till
skolan. När jag väl kom till skolan så tyckte min lärare att jag var så bitter satt hon skicka
hem mig igen & då hade jag damp ehe. Satt och sov på bussen med luvan nerdragen så mycket
som jag kunde, roligt liv va? Där har ni förklaring till dom tre bilderna iaf. Orkar inte ta nå
nya kort nu. :) Ligger i sängen hemma hos baby iaf, ska snart kolla på dom bb avsnitten jag
missat och sen ska vi hem till mig! Vi hörs senare :*

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.