NYTT NYTT NYTT!





Köpte nya hårprodukter igår!
1. Hårinpackning
2. Värmeskydd
3. Dust it (man har det i hårbotten för att få volym)
4. Tuperingskam

Värmeskyddet har jag använt innan och tycker det är jätte bra och kostar
bara runt 40 kr, så det är billigt och bra. Den kan jag verkligen tipsa om,
jag köpte en tuperingskam för att det ska vara lättare att sätta i löshåret eftersom
det är en ''pinne'' på kammen var inte heller dyr, två pack för 20 kr på Ö.B
Har inte hunnit använt dust it och hårinpackningen än men den är säkert bra!

EDIT: Jag har nu använt både dust it och hårinpackningen och båda var jätte bra!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.