mitt liv var upp och ner, förlåt för att det var så

Hellu!
Kom nyss hem, fick sluta tidigare idag.. as skönt! Nu väntar jag på att mamma ska sluta och
efter det så åker vi till valbo och köper nagelgrejer till mig, hihi! När jag kommer hem kommer jag inte
vilja blogga för då kommer jag ha fullt upp med att pilla på det där och lära mig att göra naglar!
Ska bli super roligt och jag har ju trots allt sökt en linje som du kan välja och utbilda dig till
make-up artist eller nagelterapeft ;) Hörs sen!

Kommentarer
Skrivit av: Jennifer

Jag kommer inte lämna honom. Men vill bara ha bort alla jädra tankar. Dom kommer bara upp när jag är ensam på kvällarna. Men det känns bättre nu än förr så dom håller på att försvinna. Du är bäst Mathilda! <3

2012-01-25 @ 22:57:15
URL: http://jenniferviklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.