Det här med facebook har gått för långt

Det finns visst personer till allt. Om man ogillar en människa ska man då skriva ut det på facebook?
Ja tydligen så ska man göra det. Det är en person som gjort en grupp på facebook som heter
''alla vi som hatar johanna wibron'' och det har gått med ca: 50 människor i den som kanske inte
ens känner människan? Sitter och snackar skit om johanna och massa, varför bara inte säga
det rakt i ansiktet på henne istället för att fjanta er såhär? Vad har människan någonsin gjort
för att bli uthängd såhär? Vissa tycker bara att hon är ful, visst fine tyck att hon är ful men skriv
fan inte ut det för ingen bryr sig. Vissa åsikter ska man hålla för sig själv, jag och johanna är
inte vänner men vi vet vilka varandra är och vi kan prata med varandra och jag tycker faktiskt
synd om henne, ingen människa vill bli uthängd som hon har blivit. Hur moget är det att skapa
en sån här grupp? Vet inte ens vad jag ska skriva för allt är bara patetiskt och omoget.


bild tagen från; http://www.improveme.se/mohamedtouzari


btw;skiter i om era ansikten är med, ni som har gjort fel.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.