Before you start pointing fingers at me, make sure your hands are clean.

Godmorgon.
Jag vaknade för 40 minuter sen kanske, har legat i sängen, rökt och nu sitter jag här.
Ska nog snart gå och äta frukost eller det blir en drickyoghurt för jag kan inte
äta på morgonen! Valde att stanna hemma från skolan idag också, är fortfarande
inge pigg. Men min söta lärare ska komma förbi med uppgifter till mig ikväll, märks
verkligen att dom vill att jag ska lyckas, känns skönt! Vi hörs sen :)



- You know my name, not my story. You've heard what I've done, not what I've been through. So stop judging me, and take a look in the mirror for once. -

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.