varning för depp inlägg.

Jag vet inte vad jag ska göra längre, allt känns så fel just nu. Det känns som om allt
skit händer på en och samma gång och jag vet ärligt talat inte hur jag ska hantera den.
Ångesten kommer mer och mer, jag kan inte äta, inte sova och inte koncentrera mig.
Jag är glad att jag fick någonting gjort idag i skolan för jag har inte kunnat gjort någonting
dom senaste två dagarna. Jag vill insolera mig själv, sitta på mitt rum och inte göra nått.
Men jag kan inte göra det, jag har inte tid för att göra det. Jag måste fixa skolan och med
min jävla ADHD kan jag knappt sitta still i en sekund. Jag vill bara att allt ska ordna sig,
att allting ska bli bra. Men så fort det blir bra så händer det någonting igen. Jag saknar
mormor, det känns så fel att jag inte kommer få fira påsk, midsommar eller julafton med
henne igen. Att hon inte kommer få se mig gå ut skolan i år och inte vara med när jag
börjar gymnasiet. Jag vet att jag ska bli stolt för att hon blev så gammal men jag tänker
inte så för det är för svårt att förstå. Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag orkar inte längre..


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.