hemma från skolan idag igen..

jaop.. blev hemma idag igen varför? för jag är för lat för att orka kliva upp ur sängen.
Jag vet faktiskt inte varför jag inte klev upp imorse, något stoppade mig. Ögonen orkade
inte hålla sig öppna även fast jag och älskling gick och la oss ganska tidigt. Imorgon ska jag
till skolan iaf, punkt slut! Släpar upp mig själv om det ska behövas men upp ska jag iaf!
Jag ska snart gå och diska för jag är världens snällaste dotter så mamma eller pappa
slipper det när dom kommer hem ;) Vi hörs lite senare sötnosar!


Just nu ser jag ut såhär, har på mig älsklings kläder haha.. orkar inte byta
om. Men snart så ska jag göra det!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.