Efter allting vi gått igenom så gör du såhär?

Hellu, har faktiskt inte haft så mycket att blogga om idag för har inte gjort så
speciellt mycket.
Vaknade upp hos älskling och insåg att vi hade försovit oss, vi
vaknade klockan tio.. bra mathilda och jonte! Så vi sket i att gå i skolan, jag åkte
från honom med tre bussen, åkte hem och satt vid datorn.. fixade mammas naglar
och hämtade ut hennes paket. Hon fick hem från Mary Kay, så jag fick en ny ögonskugga
och en spegel, jippie! Sen så fixade jag mina naglar och för ett tag sen åt jag, eller
kanske för två timmar sen men endå. Har precis packat in mina kläder i garderoben också,
tre säckar med ren tvätt och garderoben var redan full... varför fortsätter jag att shoppa?
Nu ska jag snart kolla på film, så vi hörs imorgon!
btw; fuck.. har nationella prov imorgon. Önska mig lycka till!


Bild på mina naglar!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.