2011

Jag fattar inte hur året kan ha gått så fort, om fyra dagar då är det ett nytt år.
Det känns helt sjukt, det har hänt så mycket under det här året bra och dåligt.
Jag kan fortfarande inte säga om det här året var bättre en det förra för jag har
fortfarande mycket saker att ta itu med, men jag har gjort mycket saker som har
förvånat mig själv. Jag har gjort av med folk som bara tar min energi, jag har kämpat
upp mina betyg från 10 poäng till 105 och det känns så jävla underbart, jag tar mer
ansvar än vad jag gjorde förra året även fast jag gjorde ett litet misstag som
förstörde någras tillit, men den kom snabbt tillbaka igen. Jag trodde aldrig
att man skulle kunna ta sig upp igen efter ha fallit så hårt, men jo det går.
Jag tog mig upp och jag mår ärligt talat bättre än någonsin. Jag orkar inte
tänka på det negativa nå mer. Det enda som har varit det värsta med det här
året var att mormor blev sjuk & hon kommer inte bli frisk igen men jag är glad
att jag har fått spenderat denna tid med henne och jag hoppas hon slipper lida.
Vad är det bästa & sämsta som har hänt detta år för er?




Umgick med dom bästa jag vet.


Började umgås med bästavän igen.


Flyttade till hamrånge.




Träffade ello & emelie på forsbacka crusing som jag saknat hur mkt som helst!


Nicklas tog studenten.


Skolavslutning.


Firade ett år med älskling och klädde upp mig hur mkt som helst, haha.


Träffade älskling sex på morgonen för han skulle sova hos en kompis
tjej men ville åka hem så mötte upp honom med cykel vid gdg sen gick
vi till maxim och tog sju bussen, haha.. minnen!



Min älskade ängel blev fottad. (jag är moster åt henne)




Busade med elvira och lotta.


Flyttade till sätra.



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
© Copyright 2012 Christoffer Vik - Alla rättigheter reserverade. Stjäl du designen så har jag rätten att be dig ta bort den.